KERABAT MAYA

Thursday 8 October 2009

18 Perkara Mengenai Wanita Yang Perlu Anda Tahu



18 Perkara Mengenai Wanita Yang Perlu Anda Tahu


# Sepanjang waktu pasangan anda haid, adalah waktu yang paling sesuai untuk anda membasuh kereta, pergi main bola dengan rakan anda, atau lain2 aktiviti kerana waktu ini wanita mudah tersinggung dan tidak suka diusik.


# Jika anda membawa teman wanita anda ke tempat membeli beli yang ekslusif dan mahal, pasti sebarang urusan selepas itu akan menjadi lancar.


# Jangan terkejut apabila anda tidak menhubungi kekasih anda semasa bekerja, dia akan keluar 'dating' dengan teman sepejabatnya kerana wanita mudah dipujuk.


# Wanita akan menyenangi jika pasangannya selalu tukar seluar dalamnya setiap kali lepas mandi.


# Mereka selalu mengandaikan bahawa lelaki tidak tahu apa yang mereka sedang fikirkan.


# Sering kali mempertikaikan kebolehan pihak lelaki dengan membuat perbandingan seperti mengemas rumah, menjaga anak, memasak dll.


# Tidak suka sesiapapun menganggu dia termasuk teman lelaki jika mereka ingin keluar bersama dengan rakan-rakan wanita mereka terutama pergi shopping, menonton wayang dll.


# Kalau boleh, mereka mahu mana-mana shoping complex menyediakan tempat khusus untuk lelaki supaya mereka tidak boring dan boleh lekas pulang apabila keluar membeli belah bersama teman wanitanya.


# Ingat, jangan sesekali memberi hadiah stokin atau sarung kaki kecuali yang berharga melebihi RM50.


# Wanita tidak pernah ingin ambil tahu bagaimanakah sesebuah kereta itu boleh bergerak, malahan tidak dipedulikan langsung.


# Suka menonton perlawanan bola sepak, padahal bukan permainan yang suka dilihat, tetapi seseorang pemainnya, seperti David Beckam


# Apabila seseorang wanita gagal dalam menunaikan janjinya, mereka akan menangis sahaja, tetapi jika lelaki yang gagal, mereka akan dianggap lemah dan kalah.


# Mereka selalu beranggapan bahawa adalah tidak salah untuk mereka mewakili bagi pihak lelaki dalam sesuatu perkara kerana mereka menganggap bukan semua lelaki itu pandai.


# Ingat, belanja makan itu bagus, namun adalah baik jika anda memberikan pasangan anda sebentuk cincin yang berharga RM 5 ribu.


# Jangan sesekali anda memuji wanita lain di depannya kerana mereka tidak boleh menerimanya.


# Wanita menyifatkan teman lelaki yang memaki tali leher yang berjenama murah adalah 'low kelas'.


# Tidak boleh menerima kenyataan bahawa seseorang pelakon wanita itu mampu menarik perhatian kaum lelaki sedangkan mereka sendiri tertarik kepada pelakon lelaki.


# Wanita mahu kelihatan lebih pandai dalam semua segi daripada kaum lelaki.

4 comments:

  1. tapi saya rasa tidak semua wanita yang beranggapan begitu
    kerana ada juga wanita yang tidak suka untuk keluar shopping,tertarik pada benda2 mahal,minat sukan kerana pemainnya sahaja
    jadi tidak boleh buat kesimpulan wanita adalah begitu

    ReplyDelete
  2. ha..ha.. dah kena komen..:P

    ReplyDelete
  3. itu perkara biasa tu...sudut pandang wanita dan lelaki mengenai pribadi sesetengah wanita adalah berbeza....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...